ΤΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑ ΚΑΠΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΚΡΙΣΗ


Το ζήτημα είναι βαθύ πολιτικό σε σημείο κρίσης και υποτέλειας και όχι θρησκευτικό.
Ακόμα και με τον αντιρατσιστικό νόμο, έχει ο καθένας δικαίωμα να τελεί τα θρησκευτικά του καθήκοντα χωρίς καμία κριτική, εάν φυσικά δεν παρενοχλεί επί της ουσίας τον συνάνθρωπό του.

Sofia Louka
ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΛΟΥΚΑ

 Οι "προοδευτικοί" της Αριστεράς (πρέπει να επαναπροσδιοριστεί τί είναι Αριστερά)  ψήφισαν υπέρ του τζαμιού, δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα, ακόμα και μέσα στις κοινότητες των μουσουλμάνων. Γιατί ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί ποιά θρησκευτική κοινότητα των μουσουλμάνων 
θα διαχειρίζεται το τζαμί της Ιεράς Οδού...
Σουνίτες ή Σιίτες ή Αλεβίτες; 

Μπορούνε όλοι να διαχειρίζονται το ίδιο τζαμί;
Από πού έρχονται οι εντολές για το τζαμί; 


Αποτέλεσμα εικόνας για τζαμι


Και αν είναι κίνηση καλής θέλησης, γιατί δεν φτιάχνουμε και έναν ινδουιστικό ναό και έναν βουδιστικό; Γιατί δεν φτιάχνουν και έναν ναό Σατυανάντα; Γιατί δημιουργούμε ρατσιστικές θέσεις απέναντι σε άλλες θρησκείες; Και το κυριώτερο: γιατί οι "προοδευτικοί" της Αριστερίστικης αοριστίας, βάλλουν κατά της ελληνικής θρησκείας, τη στιγμή που ψηφίζουν υπέρ του τζαμιού;

ΝΑΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

Εκεί δηλαδή όλα είναι καλά αλλά στην Ορθοδοξία υπάρχει εκμετάλλευση;
Ποιοί τελικά είναι αυτοί που δυναμιτίζουν τα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας, με θρησκευτικούς παροξυσμούς, τη στιγμή μάλιστα που οι ίδιοι θέλουν να οριοθετήσουν τον διαχωρισμό - και ορθώς κάνουν - Εκκλησίας και Κράτους.
Πώς λοιπόν κρατικοί εκλεγμένοι εκπρόσωποι του ελληνικού λαού κρίνουν τα ήθη και τα έθιμα της επίσημης ελληνικής θρησκείας ενώ ταυτόχρονα δεν την αποδέχονται αλλά πετάνε περιστέρια για χάρη του εθίμου ανήμερα των Φώτων ή ακολουθούν Επιτάφιους προς άγραν ψήφων ...

Ο ΙΕΡΟΣ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ ΤΩΝ ΙΝΔΟΥΪΣΤΩΝ
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΙ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

Πολιτική δεν είναι ο εντυπωσιασμός και η μαγεία πίσω από τις ψεύτικες εφήμερες εικόνες. Είναι η ουσία του "θέλω" κάθε πολίτη. Και αυτό το "θέλω" δεν χωράει απαξιώσεις αλλά ανάλυση και πρακτική επί της ανάλυσης.







ΠΗΓΗ: https://www.facebook.com/loukiasofou?fref=nf&pnref=story

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΟΤΙΜΑ: Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

Ο ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ

ΑΙΣΧΎΛΟΣ- ΛΟΥΚΑΣ ΘΑΝΟΣ ....ΠΕΡΣΕΣ