Αναρτήσεις

Τι είναι ο Αναρχικός Κομμουνισμός

Εικόνα
Τι; Αναρχικός κομμουνισμός; Σίγουρα αυτό αποτελεί μια αντίφαση των όρων. Κομμουνισμός δεν σημαίνει ένα δρακόντειο αστυνομικό κράτος και αναρχισμός την καταστροφή του κράτους; Τότε, δεν είναι σίγουρα ασυμβίβαστοι μεταξύ τους αυτοί οι όροι; Λοιπόν, αυτό το άρθρο υποστηρίζει το αντίθετο. Μια α-κρατική και εθελοντική μορφή κομμουνισμού είναι το απαραίτητο συμπλήρωμα του αναρχισμού. Πιστεύω ότι ο αναρχισμός είναι απραγματοποίητος χωρίς αυτό. Από την εμπειρία μου στους αναρχικούς κύκλους της Aotearoa (σ.τ.μ.: η ονομασία της Νέας Ζηλανδίας από τους ιθαγενείς Μάορι που χρησιμοποιούν και οι περισσότεροι αναρχικοί αυτής της χώρας), φαίνεται ότι αρκετοί αναρχικοί βρίσκονται αγκυλωμένοι σε μια απλουστευτική αντίληψη, ότι ο αναρχισμός είναι απλώς και μόνο κάτι που έχει να κάνει με τη συγκρότηση μικρών ομάδων (collectives) φίλων (affinity groups – ομάδες συγγένειας), οι οποίες συγκαλούν ακανόνιστες χρονικά συνελεύσεις, όπου ο καθένας κάθεται σε κύκλο και προσπαθεί να είναι αντιεξουσιαστής.

Η καμπύλη Laffer και τα supply side economics

Εικόνα
Η οικονομική σκέψη παγκοσμίως έχει αλωθεί τα τελευταία χρόνια από μια μικρή ομάδα δεξιών εξτρεμιστών που πιέζουν αφόρητα για μείωση της φορολογίας, ειδικά των επιχειρήσεων, και περιορισμό του κράτους. Ιδέες που πριν από μερικά χρόνια θα προκαλούσαν μόνο το γέλιο προβάλλονται ως αδιαμφισβήτητες οικονομικές αλήθειες. Η περικοπή των φόρων, ειδικά στα ανώτερα εισοδηματικά κλιμάκια, παρουσιάζεται ως μονόδρομος και λύση σε κάθε οικονομικό πρόβλημα. Αυτή μαζί με τη μείωση των μισθών προβάλλονται ως κίνητρα που πρέπει να δοθούν στους επιχειρηματίες, έτσι ώστε αυτοί να «παράξουν πλούτο». Αποτέλεσμα της εφαρμογής όμως των παραπάνω είναι η ανισότητα κατανομής εισοδήματος στη δύση να προσομοιάζει δικτατορίες του 3ου κόσμου. Πως ξεκίνησαν όμως όλα αυτά; Ο μύθος λέει ότι όλα ξεκίνησαν σε μία συνάντηση στη Washington το 1974 μεταξύ ενός οικονομολόγου, του Arthur Laffer, ενός αρθρογράφου της Wall Street Journal, του Jude Wanniski και του Dick Cheney, ο οποίος ήταν τότε στέλεχος της κυβέρνησης

Οι απόψεις του Τρότσκι για το μακεδονικό ζήτημα και τους σλαβομακεδόνες

Εικόνα
Λεβ Νταβίντοβιτς Μπρονστάϊν, γνωστότερος ως Τρότσκι Στο τεύχος αριθ. 30 του αριστερίστικου (τροτσκιστικού) περιοδικού " Σπάρτακος " (Ιούνιος-Αύγουστος 1991), δημοσιεύτηκε ένα σημαντικότατο, για την πολιτική του σημασία, κείμενο, που περιείχε τα πρακτικά μιας συζήτησης που είχε ο Τρότσκι με ηγετικό στέλεχος της ομάδας των Αρχειο-μαρξιστών στην Ελλάδα.  Αποκαλύπτεται από την συζήτηση αυτήν ο ρόλος της κομμουνιστικής αριστεράς, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους δημιούργησε, οργάνωσε και πρόβαλε το Μακεδονικό ζήτημα, αλλά κυρίως, εκείνο που προκύπτει είναι ότι "Μακεδονικό έθνος" ουδέποτε υπήρξε, αλλά κατασκευάστηκε για να στηρίξει τα σχέδια της Σοβιετικής Ένωσης και της Αριστεράς. Για να θυμόμαστε... ΔΕΕ Ο Λεβ Νταβίντοβιτς Μπρονστάϊν (Τρότσκι) για το Μακεδονικό ζήτημα - Μια συζήτηση του Τρότσκι με την Αριστερή Αντιπολίτευση στην Ελλάδα. Το αντίγραφο αυτής της συζήτησης που είχε ο Τρότσκι με ηγετικό στέλεχος της ομάδας

Ενας «οικονομικός δολοφόνος» ομολογεί: «Ετσι εκτελέσαμε την Ελλάδα»

Εικόνα
Ένας πρώην «οικονομικός δολοφόνος», ο Τζον Πέρκινς, περιγράφει το πώς η χώρα μας μπήκε στο στόχαστρο των διεθνών τοκογλύφων πολύ πριν ξεκινήσει η οικονομική κρίση με απώτερο σκοπό την αφαίμαξη του φυσικού της πλούτου και την αρπαγή των υποδομών του. Ο αμερικανός συγγραφέας έγινε ευρύτερα γνωστός το 2004 όταν εξέδωσε  το βιβλίο «Confessions of an Economic Hit Man» στο οποίο πραγματευόταν τον τρόπο που οι «ελεύθεροι σκοπευτές» του ΔΝΤ και των αγορών χτύπησαν χώρες εγκλωβίζοντάς τις στη δίνη της οικονομικής κρίσης. Σε συνέντευξή του στο δημοσιογραφικό site Dialogos Media ( http://dialogosmedia.org/ ) η οποία δημοσιεύεται και στο Truth Out ( http://truth-out.org/news/item/26112-an-economic-hit-man-speaks-out-john-perkins-on-how-greece-has-fallen-victim-to-economic-hit-men ), περιγράφει τον τρόπο που παγιδεύτηκε η Ελλάδα. Ο Πέρκινς, κατ’ αρχήν περιγράφει το τι είναι οι «οικονομικοί δολοφόνοι» (hit men) λέγοντας ότι είναι στην ουσία ανιχνευτές «ευκαιριών» και οι οποίοι ταξιδεύοντ

Γνωριμία με τον εθνικό ποιητή της Ουκρανίας Ταράς Σεβτσένκο

Εικόνα
Ο Ταράς Γριγόροβιτς Σεβτσένκο (ουκρανικά Тарас Григорович Шевченко) ήταν Ουκρανός ποιητής και καλλιτέχνης. Γεννήθηκε στο χωριό Μορίντσι την Περιφερείας του Κιέβου στην Ουκρανία της τότε Ρωσικής Αυτοκρατορίας στις 9 Μαρτίου 1814 και πέθανε στη Αγία Πετρούπολη στις 10 Μαρτίου 1861. Το συγγραφικό του έργο θεωρείται ως βάση της νεότερης ουκρανικής λογοτεχνίας και σε μεγάλο βαθμό της σύγχρονης ουκρανικής γλώσσας Οι γονείς του Ταράς Σεβτσένκο ήταν αγρότες δουλοπάροικοι στον φεουδάρχη Ενγκελγκάρντ. Αν και γεννήθηκε στο χωριό Μορίντσι τα παιδικά του χρονιά τα πέρασε στο χωριό Κιρίλοβκα. Η μητέρα του πέθανε το 1823 και ο πατέρας του ξαναπαντρεύτηκε. Δυο χρονιά αργότερα πέθανε και ο πατέρας του. Ο Ταράς ασχολήθηκε με την κτηνοτροφία ενώ την ιδία περίοδο της ζώνης του ήρθε κοντά στην Εκκλησία οπού και έμαθε τα πρώτα του γράμματα. Στην Εκκλησία πήρε και τα πρώτα μαθήματα εικονογραφίας. Την αγάπη προς την τέχνη αυτή δεν εγκατέλειψε ποτέ. Το 1838 αποκτά την ελευθερία του από τον

ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗΣ...

Εικόνα
Μάνος Σ. Στεφανίδης Ζούμε στην εποχή της Διακινδύνευσης όπως έγραψε ο Ούλριχ Μπεκ, αλλά επίσης βιώνουμε την Τέχνη του συμψηφισμού και άρα της διαρκούς συνεπαγωγής, της διαρκούς εξίσωσης με τον χαμηλότερο διαιρέτη. Χιλιάδες σχολές καλών τεχνών, εκατοντάδες μουσεία σύγχρονης τέχνης, εκατοντάδες χιλιάδες θεωρητικοί και ιστορικοί τέχνης, εκατομμύρια καλλιτέχνες με διπλώματα και σφραγίδα πλάι σε αντίστοιχους αποφασισμένους φιλότεχνους συνεργαζόνται για την επιβολή της τέχνης της συνεπαγωγής: Αφού αυτ ό είναι τέχνη, τότε τέχνη είναι και το δίπλα και το παραδίπλα και ούτω καθεξής. Άρα τέχνη είναι τα πάντα, συμψηφιστικά, σε τρόπο ώστε να συγχέονται κριτήρια και επιλογές, το βασίλειο του μεταμοντέρνου. Και η απόλυτη δημοκρατία καταλήγει σε απόλυτο φασισμό. Εφόσον η τέχνη, ή μάλλον η Τέχνη είναι πάντα έννοια απόλυτη, θεά τρομερή και αμείλικτη όταν δεν αντιμετωπίζεται με δέος. Δέος και έκσταση... ΥΓ. 1. Αρκεί να μη μπερδεύουμε την τέχνη με την γραφειοκρατία της. ΥΓ. 2 Ας συμφωνήσουμε πως

Ελληνική Ακαδημία Τέχνης και Πολιτισμού

Εικόνα
Η  Ελληνική Ακαδημία Τέχνης και Πολιτισμού και οι Εκδόσεις ΑΛΔΕ σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου της Παναγιώτας Μπλέτα "UNFUCK GREECE" στις 8 Ιανουαρίου, ημέρα Παρασκευή και ώρα 17:30 μμ, στο ξενοδοχείο Χίλτον, στην αίθουσα ΘΑΛΕΙΑ 4, στα πλάισια του Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ - Money Show Greece. Για το βιβλίο θα μιλήσουν : Τάσος Λέρτας -Διδάκτωρ Παντείου Πανεπιστημίου/ Σκηνοθέτης/Ηθοποιός/Συγγραφέας, Σμαράγδα Μιχαλιτσιάνου -Δημοσιογράφος/Μέλος της ΕΣΗΕΑ Απαγγελίες θα κάνουν : Μαίρη Γραμματικάκη-Ποιήτρια/Εκπαιδευτικός, Ηλίας Παπακωνσταντίνου-Ποιητής/Συγγραφέας, Μαρούσα Στρογγύογλου-Ηθοποιός. Θα παίξουν μουσική και θα τραγουδήσουν : Πάνος Μπούσαλης, Theo & The Boogie Sinners, Νίκος Πατσιαούρας -Γιάννης Απόδιακος. Την εκδήλωση θα προλογίσει ο ιδρυτής της Ακαδημίας , εικαστικός και συγγραφέας Σάντυ Νικολαρέας. Χορηγός Επικοινωνίας : ΕΝΑΤΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Ο κύριος Τσίπρας δολίως ενεργεί κατά του εθνικού συμφέροντος

Εικόνα
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ Α ΝΑΦΟΡΑ ( Αρθ.10 Συντάγματος) ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 134 Ποιν. Κωδ. Ο υπογγεγραμένος Αντώνιος Αντωνιάδης γεννηθείς εις στην Αθήνα 31.07.1954 υιος του Κίμωνος Χατζηαντωνιάδη και της Καλλιόπης Χατζηαντωνιάδου το γένος Καρβούνη κάτοικος Ιταλιας Via Quadro 27/D -80070 Sant’Angelo di Ischia ( NA) δικηγόρος ( avvocato) εγεγραμένος εις τον δικηγορικό συλλογο της Νεαπόλεως Ιταλίας με αριθμό δικηγορικής ταυτότητος :   ΑΑ014695   αιτηται την αυταπάγγελτη δίωξη του Ελληνα πρωθυπουργού κυρίου Αλέξη Τσίπρα γιά το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας σύμφωνα με το αρθρο 134 του ποινικου κώδικα και συγκεκριμμένα για παράβαση του β’ εδαφίου : (Με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη τιμωρείται όποιος, εκτός από την περίπτωση της προηγούμενης παραγράφου: α) επιχειρεί με βία ή απειλή βίας ή με σφετερισμό της ιδιότητάς του ως οργάνου του Κράτους να καταλύσει ή να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρ