Αναρτήσεις

Η ΜΥΤΙΛΗΝΗ Ο ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ

Εικόνα
ΓΡΑΦΕΙ Η ΣΟΦΙΑ ΛΟΥΚΑ Οι Γατελούζοι ξανάρθαν στη νήσο Λέσβο ... Αυτή τη φορά όχι για να παντρευτούν την αδελφή του Ιωάννη Ε' Παλαιολόγου αλλά για να βοηθήσουν στο διαζύγιο του Ευρωπαϊκού διαχωρισμού της Ελλάδος. Ο πάπας, ο αρχηγός του καθολικού κόσμου, αφού κουβάλησε την προσωπική του κουστωδία συν το πανάκριβο αυτοκίνητό του γιατί τα δικά μας δεν του έκαναν, έφτασε έως την Μόρια για να δει όλους αυτούς τους ανθρώπους που το παγκόσμιο μιλιταριστικό σύστημα και η οικονομική διοικητές του σαν ποτάμι οδήγησαν στην Ελλάδα, δημιουργώντας μία απέραντη γη δυστυχίας. Εκεί που κάποτε υμνούσε τον Έρωτα η Σαπφώ, εκεί που κάποτε φιλοσοφούσε ο Πιττακός ο Μυτιληναίος, εκεί που κάποτε ζωγράφιζε ο Θεόφιλος με χρώματα απ' το Αιγαίο στην παλέτα του, εκεί που ο Οδυσσέας Ελύτης δημιουργούσε με την ποίησή του τις νέες ραψωδίες της αέναης Ομηρικής φιλοσοφίας, εκεί που ο Γεώργιος Ιακωβίδης στεφάνωνε τα πρόσωπα των παιδιών με χαμόγελα ευδαιμονίας, τώρα

Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ

Εικόνα
  ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗΣ ΝΟΜΙΚΟΣ Εχει διερωτηθεί κανείς γιατί φτάσαμε σε αυτή την παρακμή σαν χώρα αλλά και σαν έθνος? Πως είναι δυνατόν η Ελλαδα στην οποία άνθισαν η Φιλοσοφία, οι τέχνες τα γράμματα αλλα και η ίδια η Δημοκρατία να φτάσει σε αυτό το χάλι? Πως άραγε αυτός ο υπερήφανος λαός να κοντεύει να σβήσει την λέξη αξιοπρέπεια από το λεξιλόγιο του και να νιώθει ενδόμυχα ενοχές απέναντι στους προγόνους του και στα παιδιά του? Να φοβάται να φωνάξει "Ειμαι Ελληνας, Αγαπάω την Πατρίδα μου. Αγαπάω την Σημαία μου", ή "Απαιτώ εργασία Ελευθερία, Κοινωνική Πολιτική, Ισότητα και Δικαοσύνη για όλους" μην τυχόν και χαρακτηριστεί τουλάχιστον πολιτικά ακραίος? Να καταντήσει εύκολο θύμα χειραγώγησης στον κάθε επιτήδιο? Ένα ερώτημα που με ταλάνιζε για πολλά χρόνια. Την απάντηση την είχα καταλάβει σχεδον από τη στιγμη που έθεσα στον εαυτό μου αυτό το ερώτημα απλά για κάποιον λόγο κρατούσα μια αμφιβολία να την αποδεχτώ και στην συνέχεια να την εκφρά

ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΧΕΙΡΓΩΓΗΣΗΣ ΜΑΣ

Εικόνα
ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΩΛΗΣ ΝΟΜΙΚΟΣ Με αφορμή την εφαρμογή του Μακιαβελλισμού πάνω στις μάζες παραθέτω τς δικές μου σκέψεις - προτάσεις ως αντίμετρα. Η σύγχρονη τεχνική χειραγώγησης των μαζών είναι ένα κράμα Μακιαβελλισμιού - Γκεμπελισμού εκσυγχρονισμένο στην σημερινή πραγματικότητα όπως δημοσίευσε ο Τσόμσκι (παρόλο που ο ίδιος αρνείται την πατρότητα της άνω δημοσίευσης) 1. Διασκέδαση: Γίνετε επιλεκτικοί στον τρόπο διασκέδασης σας επιλέγοντας θεάματα ουσίας, παρέες φίλων και γνωστών με πλουραλισμό γνώσεων, πηγαίο χιούμορ και έντονο το άισθημα της αναζήτησης. Αποφύγετε οτιδήποτε ρηχό και δεν χρειάζεται να γελάτε σε ότι χαζομάρα ακούσετε μόνο και μόνο για να μην κακοκαρδίσετε τον συνομιλητή σας, 2. Ελλειψη πανικού: Σε ότι πρόβλημα ενδεχομένως σας παρουσιασάσουν αποφύγετε τον πανικό. Αναλύστε το συλλέγοντας πληροφορίες από παντού αποκλείοντας οποιαδήποτε λύση σας προτείνεται από αυτόν που δημιούργησε το πρόβλημα. Αυτός που θέλει να σου κάνει κακό αποκλείεται να θέλ

Ένας καραγκιοζοπαίχτης παιδί- θαύμα

Εικόνα
ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ  ΣΜΑΡΑΓΔΑΣ ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ Τα παιδιά , τα παλιά χρόνια , έφτιαχναν παιχνίδια ζυμωμένα από χώμα. Τα παιδιά των προσφύγων ζυμώνουν το χώμα με το αίμα τους. Τα παιδιά στις πόλεις σήμερα, που , ας υποθέσουμε, έχουν μεγαλύτερες δυνατότητες και μέσα , μπορούν να καλλιεργήσουν ένα ταλέντο τους. Ένα παιδί - θαύμα ανακάλυψα στις γυροβολιές μου στην πόλη. Είναι ο Μιχαήλ Δελημιχαήλ. Ένα πανέμορφο 12χρονο αγόρι , που θα μπορούσε να είναι ο διάδοχος του Ευγένιου Σπαθάρη . Και το λέω με μεγάλο σεβασμό στη μνήμη του σπουδαίου καραγκιοζοπαίχτη. Ο Μιχαήλ λάτρεψε από παιδί τον καραγκιόζη και ρούφηξε στην κυριολεξία τη γνώση από όλα τα βιβλία που γράφτηκαν για το Θέατρο Σκιών. « Η πρώτη μου επαφή με τον Καραγκιόζη ήταν , όταν ήμουν πολύ μικρός, σε παραστάσεις που είδα με τους γονείς μου και στον παιδικό σταθμό. Τότε , άρχισα να αποκτώ τις πρώτες μου φιγούρες και να προσπαθώ να παίξω μόνος μου στα σπίτι αυτά που είχα δει. Επίσης, έβλεπα παραστάσεις σε dvd, από τις οποίες ξεσήκ

ΣΤΑΘΜΑΡΧΕΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ

Εικόνα
  ΣΤΑΘΜΑΡΧΕΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ Χαλασμένες ράγες Τι περιμένω εδώ σ' άδειο σταθμό; Επαρχία, εικοσιένας αιώνες, σκιές Λαιστρυγόνες από   του Άκτιου τα μέρη με τρώνε ζωντανό Και συ Πτολεμαία κοιμάσαι γυμνή σε τριμμένο μετάξι απ' του Υδάσπη τα μέρη Τώρα ποιός ξέρει να κρατά στο χέρι πυξίδα να μου δείξει και μένα τι ταξίδια έχω χάσει στων μουσώνων τη σχάση Ξεχασμένος εδώ σ' άδειο σταθμό περιμένω ακόμα έναν άλλο αιώνα να με βρει ζωντανό Με άδεια βαλίτσα ...σπασμένη γκλίτσα και φλογέρας σκοπό Χριστός με ασετυλίνη, μισοφέγγαρη Σελήνη στου Αίμου τη χώρα ψάχνω Θεό Μα η Αυλίδα που βρήκα δεν έχει βωμό Χαλασμένες οι ράγες... και τις έφτιαξα εγώ για φαντάσματα τρένα, που θα με παίρναν από 'δω .............................................. Και απορούν οι αιώνες πώς ακόμα και ζω.... ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΟΤΑΣ

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΜΙΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Εικόνα
Μίμης Οικονόμου (η μάνα του Μπελογιάννη) Ο Νίκος Μπελογιάννης ήταν Έλληνας κομμουνιστής, ηγετικό στέλεχος του ΚΚΕ, αγωνιστής της Εθνικής Αντίστασης κατά των Γερμανών και στέλεχος του ΔΣΕ. Εκτελέστηκε το 1952 ως κομμουνιστής με την κατηγορία της κατασκοπείας. Μάνα με την μαντήλα σου, τα ξέπλεκα μαλλιά σου τον πόνο πως τον άντεξες που είδες τα παιδιά σου και που την βρήκες την στοργή να πεις δεν πειράζει να ΄ναι το αίμα αυτό στερνό, του γιόκα μου που στάζει. Μάνα εσύ που γέννησες τόσα πολλά βλαστάρια κι είχες παιδιά όλο ζωή και στα 'δειχναν κουφάρια Είπες, Να δώσω μια ευχή στα πέρατα, στις μάνες νάνε στερνές στην Λευτεριά του γιου μου οι καμπάνες. Μάνα ο γιος σου πάλεψε να λείψει η δυστυχία Και αγωνίστηκε σκληρά να δει την ευτυχία . Ήθελα γάργαρα νερά στον κόσμο να δροσίζουν Να είναι λέει σαν πουλιά γλυκά να τιτιβίζουν. Ήθελε όλα τα κλαριά ελεύθερα ν’ ανθίζουν να ‘ναι δικές μας οι πλαγιές, οι κάμποι, να καρπίζουν ήθελε νάναι η χαρά σε όλους απλωμένη και η γλυ