ΜΑΙΝΑΔΙΚΗ ΤΡΙΛΟΓΙΑ


 ΗΔΟΝΙΚΗ ΦΟΝΙΣΣΑ                                                                      


Στο χορό σου ολάκερος
θ' αφεθώ να με πάρεις
Ώ Μαινάδα τρισεύγενη
Στης ιερής σου μανίας τον πόθο
σαν το ζώο το ανήμπορο
θα συρθώ για θυσία
Και στη δάδα του Έρωτα
που αιχμάλωτο έχεις στη μαύρη ματιά σου
θα προσφέρω για δώρο
το στερνό μου το λόγο.                     
Θυμίαμα θείο θ' ανεβεί στα ουράνια
Ώ ηδονές στης γυναίκας τη σάρκα !
Παιχνίδι ατέλειωτο μου χαρίζεις
Πτυχή ευτυχίας αλλόκοτης
με σημάδι θανάτου ντυμένη
Ώ ηδονές στης γυναίκας τη σάρκα !
Στα χέρια σου τ' άγρια θάρθει στιγμή
να κρατάς την ψυχή μου
πριν στου λαίμαργου Βάκχου σου
για βορά τη χαρίσεις στο στόμα
Μιά σπονδή νεκρική σου ζητώ να μου κάνεις
για το άψυχο σώμα
Δυό σταγόνες πικρής ηδονής
απ' του ονείρου παρθένας βγαλμένη
Σαν έρθη και πάλι πρωϊ
ένα δάκρυο μύρο στο άσπρο της μάγουλο
αργά θα κυλήσει
και ίσως έτσι μ'αυτή τη σπονδή
του θανάτου το χέρι
σαν παλάμη ικέτη φανεί
που αγγίζει απαλά του τρανού βασιλιά του το γόνα
Ώ Μαινάδα τρισεύγενη !
Γιά έναν έρωτα αλλοιώτικο θυσιάζω το σώμα

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ

Μαινάδα ...
σε τοπίο νεκρό το χορό σου κοιτώ                                                           
Στη ματιά σου πλεγμένες ψυχές κολασμένες                                      
μεθυσμένων  θνητών
και στη μέθη αυτών
άλλος ένας εγώ οπαδός
θα σου δώσω σκυφτός
το φιλί μου στο γόνα                                            

Τελετή νεκρική, τελευταία εικόνα
Κι αν τη τύχη του Πενθέα θα έχω
τα μαλλιά με κρασί θα σου βρέχω
Τρελλός από αγάπη
γιατί αγάπησα κάτι που
δεν ήταν δικό μου ποτές
Μιά εικόνα σου κλέβω απ' το χτες
Πριν το σώμα μου πέσει νεκρό
στου τρελλού σου θεού το βωμό

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
            
ΜΕΘΗ

Κέρνα κρασί τη θύμηση
και χάρισέ της μέθη
Στο περιβόλι σου θεέ άστηνε να ξεχάσει
Εκεί που Ολύμπιο χορό
στήσανε Σάτυροι τη νύχτα
φυσώντας νότες ιερές
στα βήματα Μαινάδων
Όποιος θνητός τις άγγιξε
δεν έχει πλέον σώμα
μονάχα μία θύμηση οργιακής λατρείας
Πόρνες ιερές με ξέμπλεκα μαλλιά
φυτεύουν στην ψυχή μιά θεία αμαρτία
Κέρνα κρασί τη θύμηση
και χάρισέ της λήθη
και μίας πόρνης ιερής
τη θεία αμαρτία

ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΟΤΑΣ







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΟΤΙΜΑ: Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

Ο ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ

ΑΙΣΧΎΛΟΣ- ΛΟΥΚΑΣ ΘΑΝΟΣ ....ΠΕΡΣΕΣ