ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ -Έρχομαι-


Αποτέλεσμα εικόνας για ΓΕΝΙΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ
         Θέλω στο χορό μου να σηκώνουν σκόνη...
σύννεφα σκόνη
Να μην μείνει αδιάφορος
κάνεις 
Συμπιέζω στη φλέβα του αμπελιού 
χυμούς ατρύγιτους.
Ίσως... ίσως και να μην έχω γεννηθεί
Μα έρχομαι
Δεν θέλω να μου έχεις ζέστη γωνία.
Δεν θέλω νανουρίσματα να μου πεις
Παντρεύω τους αιώνες
μέσα μου
για να πλάσουν χιλιετηρίδες
αγώνων
Γι 'αυτο  δώσ' μου ένα χωράφι
για να θερίσω την οργή
όσων έφυγαν με σκυφτό
κεφάλι
τη νύχτα που χόρευαν οι λύκοι
την ώρα που ένας πεύκος
ιδρωνε ρετσίνι την αγωνία
του καλοκαιριού
καθώς έβλεπε τα δόντια του χειμώνα
Ξεκρέμασα τα σανδάλια μου
απ'τα σχοινιά των άστρων
Θέλω στο χορό μου να σηκώνουν σκόνη...
σύννεφα σκόνη
Να μην μείνει αδιάφορος
κάνεις στον κυκλώνα που ετοιμάζω
Έρχομαι
Μα άνοιξε μου ένα παράθυρο
να δω τον ουρανό που μου αναλογεί
Έρχομαι
Και αν δεν μπορείς να κάνεις
τίποτα από αυτά που σου ζητάω
σταμάτα να χειροκροτάς
τους λύκους που χορεύουν
Γιατί Έρχομαι

ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΟΤΑΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΟΤΙΜΑ: Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

Ο ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ

ΑΙΣΧΎΛΟΣ- ΛΟΥΚΑΣ ΘΑΝΟΣ ....ΠΕΡΣΕΣ