Ο ΒΡΥΧΗΘΜΟΣ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑ


Είναι ο καιρός που το ουράνιο δρεπάνι οριοθετεί τις πλημμύρες του Νείλου. Αμπάϊ, Ατμάρα και συ Λευκέ απ' της Βικτώριας και του Αλβέρτου τις Λίμνες,στείλε τον βρυχηθμό σου πέρα, στους φύλακες του ουρανού.
Ο Δούμα(1)  πάντα προστατεύει την Αίγυπτο και τα όνειρα της ερήμου κι αυτό το φως το αρχέγονο που ρέει μέσα στην Κόμη της Βερενίκης.


Ποιός υβριστής θα αλλάξει την ιστορία σου δεκάδες φράγματα κι αν φτιάξει;Έ, και; Εδώ το ύδωρ είναι η ίδια η Ιστορία.
Στην Ιερουσαλήμ και στην Νετάνια οι βωμοί της νίκης είναι σαθροί.
Και εκεί, στο Γιόμ Κιπούρ(2) δεν ξημέρωσε η μέρα της εξιλέωσης. Αλγκιέμπα, Τρίτε του Λέοντα, η σειρά σου τώρα. Σ' ακούω, σε αισθάνομαι αλλά δεν σε βλέπω ακόμα...




Απέχω 7,7 έτη φωτός από εσένα.

Μου όρισαν το δρόμο του Λύκου και των κορφών.Άκου... μοναχικός ουρλιάζω στο ξημέρωμα για τις κόκκινες ανατολές που φέρνει τώρα ο Απόλλωνας.Ναι, ο πρώτος Άθλος έγινε στη Νεμέα. Ποιός είπε ότι έκλεισε ο κύκλος του Ηρακλή;

Μοναχικός λύκος εγώ, Λέοντας της φωτιάς εσύ.Περιστρέφομαι μαζί με την αγωνία του σύμπαντος.
Θα συναντήσω ποτέ την όαση της Σίουα; Θέλω κι εγώ να δω με τα μάτια του Ηρόδοτου, τηςΚλεοπάτρας την πηγή.Κρύα την ημέρα, ζεστή τη νύχτα.
Σαν ιστορία που αλλάζει προσωπεία σε αρχαίο δράμα μα πάντα ένας είναι ο κεντρικός ρόλος

.................................................................Ο ΑΓΩΝΑΣ...................................................................


Πες μου, του Βάκχου αστέρα, πες μου...
Αυτές οι πλημμύρες θα εξαγνήσουν το βωμό των Καβείρων
ή θα ξυπνήσουν τον Αλέξανδρο και την καταστροφή της Βαβυλώνας;
Εγώ είμαι έτοιμος για το δρόμο που χαράζουν τα ύδατά σου,
γιατί μόνο εσύ ξέρεις να με οδηγήσεις στα μονοπάτια του νέου χάρτη που ορίζει το Σύμπαν.

ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΟΤΑΣ


(1)     Ο Δούμα θεωρείται έκπτωτος άγγελος από τις τάξεις των αγγέλων Σαρείμ, προστάτης των ονείρων και της Αιγύπτου
(2)   Γιομ Κιπούρ - τοπωνύμιο αλλά και γιορτή των Ισραηλιτών, που σημαίνει ημέρα της εξιλέωσης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΟΤΙΜΑ: Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

Ο ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ

ΑΙΣΧΎΛΟΣ- ΛΟΥΚΑΣ ΘΑΝΟΣ ....ΠΕΡΣΕΣ